ALAPLI BÖYLE OLMAMALI..!
Tüm samimiyetimle söylüyorum ki; Alaplı'da
yıllardır ‘Abi’si önderliğinde bir kişi
olmadığından bir adım yol bile gidememiştir.
Ekonomide aynı.
Sporda aynı.
Siyasette aynı.
Basında aynı.
Eğitimde aynı.
Örnek mi?
Alaplı Belediye Spor, Bal liğinde kıl payı şampiyonluğu kaçırarak 2.ci oluyor ve
her maç kapalı gişe oynuyor, herkes Belediye Spor'u konuşurken bir anda Bal
liğinde çekiliyoruz,şimdi ise bu futbolcular Ereğli Belediye Spor'da nam mağlup
ve Liderler..yani şurada Sporu bile becerememişiz, oysa Alaplı'nın bir 'ABİ'si
olsaydı yine bu taraftarlar ve gençlerimiz O stadyumu doldurmasını bilirlerdi..
Alaplı'nın Abisi yok dedik ya baştan..
Örnek mi?
Alaplı'nın kalkınmasına yön verecek bir kurum yok!
Örnek mi?
Davul, Alaplı'nın boynunda; tokmak, Ereğli'nin elinde!
Örnek mi?
Cadde ve sokaklar otopark olmuş! Çözüm ise yok..sadece seyretmek var..
Örnek mi?
Oda seçimlerinde ve dernek'lerde koltuğu kapmak için kavga da kavga! hele hele
tam 90 tane Dernekler olduğunu düşünürsek, hepsi koltuk peşinde ve makam
peşindeler..
Sanayicilere bakalım..
Alaplı'nın marka bilinen bir sürü Şirketler var...Kendi aralarında hiç ziyaret
fotoğrafları gördünüzmü, HAYIR,fitne fesat olduğu yerde birlikler
olunurmu,olunmaz tabi,..Bu birlik ve beraberliği TSO Yetkililere düşer..Hiç
olmassa bir Kahvaltı ile bir araya ara sıra kendi şirketlerinde araya gelinse
iyi olmaz mı.!
Esnafa bakalım.
Ayrı – gayrı takılıyorlar! yani,bir kutuplaşma içerisindeler..şehir içindeki
esnaf ile kıl burnundaki esnaf arasında birlik konumu bütünleşememiş..Oysa,35
esnaf arasıra bir araya gelse güzel olmaz mı sizce.!
Ticaret adamlarına bakalım.
‘Bana ne’ diyen çok!
Odaların durumu da ortada.
Benim olsun küçük olsun!
Basında, siyasette, sivil toplum kuruluşlarında, Belediye'ye Nereye
baksanız aynı!
*****
Alaplı'yı nasıl bir İlçe oldu, bir
bakalım isterseniz..?
Birkaç başlıkla özetleyim, hak Açılış kurdeleleri kes
·
Resmi
Törenlerde hazır ol vaziyeti
·
Seçimi
kazandınız hayırlı olsun
·
İadei
ziyaret
Gibi, gibi, gibi…sen bana , o bana gelsin çaylar..
Alaplı, geri giitiğine farkındalarmı
bilinmez ..Ama…
Alaplı, bunları hak etmiyor!
Oysa, Herkesin
sevip – saydığı, güçlü, başarının zirvesinde, Alaplı’ların güvendiği bir
‘Abi’nin olmaması; dağınıklığın en büyük nedenidir.
Bunun için; Lütfen Ucuz hesaplara taviz
vermeyelim!
Velhasılıl kelam…
Tam da ‘güçbirliği’ zamanı!!! Facebook sayfasında sizin kıymetli yorumlarınızı ve düşüncelerinizi bizimle paylaşın Lütfen :!
GAZETECİ /ERTUĞRUL YÜKSEL
Yılmaz Güney'in yaşamı beyaz perdeye aktarılıyor10 izlenme
Türkiye'de işsizlik aralık ayında yüzde 8,8 oldu22 izlenme
Dünyanın en iyi üniversiteleri sıralandı! Listede Türkiye'den 17 kurum var21 izlenme
Zeynep Bastık, 3 günlük milli yas kararına isyan etti: Anlayamıyorum26 izlenme
7 aylık hamile eşini boğarak öldürdü15 izlenme
İsrail karanlığa gömülen Gazze'yi aralıksız vuruyor! Can kaybı arttı, görüntüler korkunç16 izlenme
Bakan Mehmet Şimşek: Kira artışının önüne konut arzıyla geçeceğiz22 izlenme
MHP'den istifa eden Arzu Erdem televizyon kurdu: İstanbul Valisi Gül'den ziyaret!24 izlenme
Altının gram fiyatı 1.696 lira seviyesinden işlem görüyor.
TBMM'de Kürtçe selamlama... MHP'li Celal Adan izin verdi! DEM Partili Ayşegül Doğan, Cevdet Yılmaz'ı Kürtçe selamladı...
Çakma Atatürk, TikTok'ta yaptığı 29 Ekim yayınından 1 milyon lira kazandı
YouTuber, şaka yapmak istediği kurye tarafından göğsünden vuruldu