Auto-Created-3
18 Ekim 2024 ( 24 izlenme )
Reklamlar

Topladığı mantar sonu oldu: 1 kişi öldü; 2 kişi yoğun bakımda!

Zonguldak’ın Devrek İlçesi’nde mantardan zehirlenen 1 kişi hayatını kaybetti; 2 kişi yoğun bakıma kaldırıldı.

Edinilen bilgiye göre, Zonguldak'ın Devrek İlçesinde kırdan topladığı mantarlardan yiyen Recep Kayabaş, Güllü Kayabaş ile Raziye Kayabaş. isimli şahıslar rahatsızlanarak hastaneye kaldırıldı. Hastanede yapılan kontrollerinde yediği mantardan zehirlendiği tespit edilen 3 kişiden Güllü Kayabaş hayatnı kaybetti. Recep Kayabaş ve Raziye Kayabaş’ın ise yoğun bakımda tedavisinin devam ettiği öğrenildi

   


Önerilen Videolar

Reklamlar

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Azerbaycan'ın Dağlık Karabağ'a yönelik son operasyonunun bölgedeki sonuçları neler oldu? Türk-İş'ten hükümete asgari ücret resti: Açlık sınırı olan 14 bin TL teklif edilirse masadan kalkarız Türkiye'de sadece Muğla'da üretiliyor! Her derde deva olan sığla yağının litresi 5 bin lir RTÜK Başkanı Şahin'den fiyat manipülasyonu açıklaması